Kompletny program dla księgowości

finanse i księgowość

enova365 pomoże Twojej firmie w prowadzeniu pełnej księgowości jak i księgowości opartej na Księdze Przychodów i Rozchodów. Moduł wspiera prowadzenie ewidencji środków pieniężnych i rozliczeń.
Oprogramowanie enova365 jest aktualizowane na bieżąco dzięki temu Twoja firma zawsze jest przygotowana na każdą nadchodzącą zmianę prawną. System gotowy jest na obsługę mechanizmu płatności podzielonej (Split payment).
enova365 pozwala na generowanie i wysyłkę wszystkich struktur JPK w tym objętą obowiązkiem strukturę JPK_VAT. Dodatkowo system umożliwia weryfikację poprawności danych wygenerowanych na potrzeby JPK.

JPK

Struktura plików JPK aktualizowana jest na bieżąco, zgodnie ze zmianami wprowadzanymi przez Ministerstwo Finansów.

e-Deklaracje

enova365 w łatwy i szbki sposób obsługuje generowanie i wysyłkę e-Deklaracji

Split payment

Moduł dostosowany jest do wymogów Split payment. Utrzymasz pełną kontrolę nad swoimi finansami z obsługą oddzielnych rachunków bankowych.

ALL-IN-ONE

Inteligentne i w pełni zautomatyzowane narzędzie księgowania elementów z obszaru całego systemu.

Zarządzaj zasobami ludzkimi

kadry płace i hr

enova365 uporządkuje wszystkie dokumenty dotyczące Twoich pracowników. System przypomni automatycznie o zbliżających się badaniach okresowych czy szkoleniach BHP.
Pulpit pracowniczy pozwoli Twojemu pracownikowi na samodzielne składanie w systemie wniosku urlopowego lub zgłoszenie delegacji. Pulpit kierownika pozwala na przeglądanie i akceptację tych wniosków nawet będąc poza biurem.
Część płacowa pozwala na rozliczanie etatów oraz umów cywilno-prawnych. System pozwala na definiowanie własnych składników wynagrodzeń. Umożliwia także naliczanie płac w wielu walutach.

Zgodność z przepisami

Masz pewność zgodności oprogramowania z prawem. Producent gwarantuje dostosowanie modułu do zmian w przepisach.

e-Deklaracje i Płatnik

enova365 pozwala na generowanie deklaracji i wysyłanie ich do programu Płatnik. System dostosowany jest także do rozliczania pracowników niepełnosprawnych.

Wydruki i raporty

W łatwy sposób wygenerujesz raporty płacowe oraz zestawienia ilości godzin. Każdy z wydruków może być eksportowany do programu MS Word.

Rekrutacja

Usprawnij i zautomatyzuj system naboru. enova365 pozwala analizowa poszczególne etapy procesu rekrutacyjnego od momentu wpłynięcia CV.

Kompleksowa obsługa zamówień i magazynu

Handel i magazyn

Moduł Handel wspiera działalność w zakresie zarządzania towarami i cenami oraz prowadzenie gospodarki magazynowej. Przechowuje pełne informacje o kontrahentach, bankach czy urzędach.
Wspomaga kontrolę rozliczeń z kontrahentami. System pozwala na dostosowanie procesów wydań i przyjęć magazynowych. Dzięki opcji Multi, możesz śliedzić procesy handlowe z dowolnego urządzenia i miejsca.
Dzięki integracji z systemami Magento, Presta Shop i Shopper, możesz automatycznie rejestrować zamówienia składane poprzez sklep internetowy.Poprzez Pulpit kontrahenta możesz udostępnić dedykowaną ofertę, cennik lub stany magazynowe.

Obsługa magazynu

W jednym miescu znajdziesz wszystkie dane o towarach, analizę rozchodów oraz przyjęć. Dostosujesz procesy wydań i przyjęć magazynowych.

Sprzedaż

System pozwala na korzystanie z gotowych formularzy sprzedaży. Handlowcy mogą generować potrzebne dokumenty nawet podczas delegacji.

Zakupy

Moduł handel jest gotowy na obsługę zakupów unijnych, odwróconego VAT-u czy faktur zaliczkowych.

Pulpit kontrahenta

Proces rejestracji zamówień jest w pełni zautomatyzowany. Kontrahenci poprzez dostęp do swojego pulpitu mogą śledzić swoje zamówienia oraz faktury.

Nowoczesne narzędzie dla działu sprzedaży

Sprzedaż i CRM

enova365 pozwala na generowanie raportów opartych na historii kontaktów z konkretnym Kontrahentem. Dzięki modułowi CRM łatwiej podejmiesz decyzje i dostosujesz komunikat do konkretnej grupy Klientów.
Dzięki systemowi w wersji Multi masz dostęp do osobistego asystenta, który wystawi dokumenty, pozwoli zaplanować spotkania z klientami czy przeanalizuje aktualny cennik.

Raporty i forecasty

Moduł pozwala na generowanie już predefiniowanych raportów. Rozbudowane filtry danych usprawniają analizę i generację wykresów.

Aplikacja mobilna

W wersji okienkowej dla urządzeń z ekranem dotykowym możesz wystawić dokument handlowy, zaplanować spotkanie czy zaprezentować cennik.

Harmonogram i procesy

Możesz zautomatyzować powiadomienia przesyłane za pomocą np. e-mail czy SMS. Moduł pozwala także na kodowanie urządzeń przy pomocy kodów kreskowych.

Przedstawiciel handlowy

Aplikacja łączy najczęściej wykożystywane funkcje systemu. Pozwala na budowanie stabilnych relacji z Klientem z dostępem do historii kontaktów.

System do zadań specjalnych

Workflow i DMS

Workflow pomaga agregować dane z całego systemu i udostępniać konkretnym pracownikom lub działowi w Twojej firmie.
Dzięki temu można korzystać z zarządzania procesowego w całej aplikacji. Dzięki Harmonogramowi Zadań enova365 może inicjować rozpoczęcie procesu we właściwym czasie.
DMS to system kontrolujący przepływ i ewidencję dokumentów. Funkcjonalności OCR, rozpoznająca całe teksty z plików graficznych oraz PDF, ułatwia wprowadzanie danych do systemu.

Harmonogram zadań

To narzędzie, króre pozwala inicjować procesy w określonym wcześniej czasie. Może przypominać o zaległych płatnościach lub automatycznie przesyłać komunikaty.

Edycja procesów

Dzięki enova365 masz pewność że zadania będą trafiać do przypisanych osób w odpowiednim czasie. Możesz w łatwy sposób sprawdzić kto jest za nie odpowiedzialny.

DMS

System kontrolujący przepływ i ewidencję dokumentów firmowych. Pomaga w archiwizowaniu, przechowywaniu i porządkowaniu danych. Posiada funkcjonalność OCR.

Obszary

Workflow łączy i wspiera wszystkie obszary aplikacji. Pomaga w kontroli przepływów informacji pomiędzy modułami.

Wiedza dla każdego

Business Intelligence

enova365to zintegrowany system ERP o budowie modułowej wspierający proces zarządzania zasobami firmy.

Każdy z jego modułów odzwierciedla jeden z aspektów funkcjonowania firmy takich jak: planowanie i zarządzanie projektami, produkcję, sprzedaż i marketing, kadry i płace, księgowość czy obieg dokumentów.

Rdzeniem enova365 ERP jest wspólna baza danych, która łączy moduły enova365 w spójna całość i zapewniając dostęp do danych pracownikom, osobom zarządzającym czy klientom również za pośrednictwem przeglądarki internetowej.

Widoki SQL

Moduł pozwala na generowanie już predefiniowanych raportów. Rozbudowane filtry danych usprawniają analizę i generację wykresów.

Raporty

W wersji okienkowej dla urządzeń z ekranem dotykowym możesz wystawić dokument handlowy, zaplanować spotkanie czy zaprezentować cennik.

Wskaźniki

Możesz zautomatyzować powiadomienia przesyłane za pomocą np. e-mail czy SMS. Moduł pozwala także na kodowanie urządzeń przy pomocy kodów kreskowych.

KPI

Aplikacja łączy najczęściej wykożystywane funkcje systemu. Pozwala na budowanie stabilnych relacji z Klientem z dostępem do historii kontaktów.

Efektywne zarządzanie procesem produkcji

Produkcja

enova365 pozwala na generowanie dokumentów rozchodu surowców i przyjęcia produktów. Wszystkie informacje gromadzone są w jednym systemie, co ułatwia ich analizę oraz monitorowanie procesu produkcji. Moduł umożliwia generowanie dokumentów zamówień do dostawców na potrzebne surowce na podstawie zleceń produkcyjnych.
System pozwala na automatyczne korygowanie wartości przyjęć produktów do wartości rzeczywistych kosztów zleceń. Określanie czasów wykonania operacji pozwala na obliczenie całkowitego czasu realizacji technologii oraz zaprezentowanie ich w postaci diagramu Gantta.

Zarządzanie procesem produkcji

Generowanie dokumentów zamówień do dostawców na potrzebne surowce na podstawie zleceń produkcyjnych.

Automatyzacja procesów

Automatyczna kalkulacja rzeczywistych kosztów produkcji.

Stały dostęp do danych

Dzięki wersji Multi masz dostęp do informacji na temat stanów zleceń produkcyjnych z dowolnego miejsca.

Obniżanie kosztów produkcji

Rozliczanie produkcji według kosztów rzeczywistych.

Terminy i budżet pod kontrolą

Projekty i usługi

enova365 Moduł Projekty pozwala na planowanie i kontrolę realizacji budżetów projektów. W jednym miejscu zgromadzone są dane pozwalające na skuteczną organizację pracy w firmie oraz funkcje związane z budżetowaniem projektów.
W każdym momencie mamy możliwość podglądu budżetu i wprowadzania poszczególnych etapów. Po zakończeniu zadania lub jego etapu można wygenerować żądany raport.





Serwis

Moduł pozwala na generowanie już predefiniowanych raportów. Rozbudowane filtry danych usprawniają analizę i generację wykresów.

Wypożyczalnia

W wersji okienkowej dla urządzeń z ekranem dotykowym możesz wystawić dokument handlowy, zaplanować spotkanie czy zaprezentować cennik.





Konektor

E-sklepy

e-Sklep to elastyczny moduł zapewniający integrację enova365 ze sklepami internetowymi (obecnie Magento, PrestaShop, Shoper). Umożliwia obsługę zamówień ze sklepu internetowego bezpośrednio w systemie. Moduł daje pełną kontrolę nad stanami magazynowymi w twoim e-sklepie.





Dostęp w chmurze

Program do sklepu internetowego ułatwia zarządzanie firmą o strukturze rozproszonej – możesz zainstalować go w chmurze.

Pełna integracja

Zintegruj swój sklep z enova365 – wszystko dzięki otwartej strukturze





Umów bezpłatną prezentację

Zobacz możliwości modułu

Wersja Standard

Wersja Multi