enova365 pomoże Twojej firmie w prowadzeniu pełnej księgowości jak i księgowości opartej na Księdze Przychodów i Rozchodów. Moduł wspiera prowadzenie ewidencji środków pieniężnych i rozliczeń.
Oprogramowanie enova365 jest aktualizowane na bieżąco dzięki temu Twoja firma zawsze jest przygotowana na każdą nadchodzącą zmianę prawną. System gotowy jest na obsługę mechanizmu płatności podzielonej (Split payment).
enova365 pozwala na generowanie i wysyłkę wszystkich struktur JPK w tym objętą obowiązkiem strukturę JPK_VAT. Dodatkowo system umożliwia weryfikację poprawności danych wygenerowanych na potrzeby JPK.
Struktura plików JPK aktualizowana jest na bieżąco, zgodnie ze zmianami wprowadzanymi przez Ministerstwo Finansów.
enova365 w łatwy i szbki sposób obsługuje generowanie i wysyłkę e-Deklaracji
Moduł dostosowany jest do wymogów Split payment. Utrzymasz pełną kontrolę nad swoimi finansami z obsługą oddzielnych rachunków bankowych.
Inteligentne i w pełni zautomatyzowane narzędzie księgowania elementów z obszaru całego systemu.
enova365 uporządkuje wszystkie dokumenty dotyczące Twoich pracowników. System przypomni automatycznie o zbliżających się badaniach okresowych czy szkoleniach BHP.
Pulpit pracowniczy pozwoli Twojemu pracownikowi na samodzielne składanie w systemie wniosku urlopowego lub zgłoszenie delegacji. Pulpit kierownika pozwala na przeglądanie i akceptację tych wniosków nawet będąc poza biurem.
Część płacowa pozwala na rozliczanie etatów oraz umów cywilno-prawnych. System pozwala na definiowanie własnych składników wynagrodzeń. Umożliwia także naliczanie płac w wielu walutach.
Masz pewność zgodności oprogramowania z prawem. Producent gwarantuje dostosowanie modułu do zmian w przepisach.
enova365 pozwala na generowanie deklaracji i wysyłanie ich do programu Płatnik. System dostosowany jest także do rozliczania pracowników niepełnosprawnych.
W łatwy sposób wygenerujesz raporty płacowe oraz zestawienia ilości godzin. Każdy z wydruków może być eksportowany do programu MS Word.
Usprawnij i zautomatyzuj system naboru. enova365 pozwala analizowa poszczególne etapy procesu rekrutacyjnego od momentu wpłynięcia CV.
Moduł Handel wspiera działalność w zakresie zarządzania towarami i cenami oraz prowadzenie gospodarki magazynowej. Przechowuje pełne informacje o kontrahentach, bankach czy urzędach.
Wspomaga kontrolę rozliczeń z kontrahentami. System pozwala na dostosowanie procesów wydań i przyjęć magazynowych. Dzięki opcji Multi, możesz śliedzić procesy handlowe z dowolnego urządzenia i miejsca.
Dzięki integracji z systemami Magento, Presta Shop i Shopper, możesz automatycznie rejestrować zamówienia składane poprzez sklep internetowy.Poprzez Pulpit kontrahenta możesz udostępnić dedykowaną ofertę, cennik lub stany magazynowe.
W jednym miescu znajdziesz wszystkie dane o towarach, analizę rozchodów oraz przyjęć. Dostosujesz procesy wydań i przyjęć magazynowych.
System pozwala na korzystanie z gotowych formularzy sprzedaży. Handlowcy mogą generować potrzebne dokumenty nawet podczas delegacji.
Moduł handel jest gotowy na obsługę zakupów unijnych, odwróconego VAT-u czy faktur zaliczkowych.
Proces rejestracji zamówień jest w pełni zautomatyzowany. Kontrahenci poprzez dostęp do swojego pulpitu mogą śledzić swoje zamówienia oraz faktury.
enova365 pozwala na generowanie raportów opartych na historii kontaktów z konkretnym Kontrahentem. Dzięki modułowi CRM łatwiej podejmiesz decyzje i dostosujesz komunikat do konkretnej grupy Klientów.
Dzięki systemowi w wersji Multi masz dostęp do osobistego asystenta, który wystawi dokumenty, pozwoli zaplanować spotkania z klientami czy przeanalizuje aktualny cennik.
Moduł pozwala na generowanie już predefiniowanych raportów. Rozbudowane filtry danych usprawniają analizę i generację wykresów.
W wersji okienkowej dla urządzeń z ekranem dotykowym możesz wystawić dokument handlowy, zaplanować spotkanie czy zaprezentować cennik.
Możesz zautomatyzować powiadomienia przesyłane za pomocą np. e-mail czy SMS. Moduł pozwala także na kodowanie urządzeń przy pomocy kodów kreskowych.
Aplikacja łączy najczęściej wykożystywane funkcje systemu. Pozwala na budowanie stabilnych relacji z Klientem z dostępem do historii kontaktów.
Workflow pomaga agregować dane z całego systemu i udostępniać konkretnym pracownikom lub działowi w Twojej firmie.
Dzięki temu można korzystać z zarządzania procesowego w całej aplikacji. Dzięki Harmonogramowi Zadań enova365 może inicjować rozpoczęcie procesu we właściwym czasie.
DMS to system kontrolujący przepływ i ewidencję dokumentów. Funkcjonalności OCR, rozpoznająca całe teksty z plików graficznych oraz PDF, ułatwia wprowadzanie danych do systemu.
To narzędzie, króre pozwala inicjować procesy w określonym wcześniej czasie. Może przypominać o zaległych płatnościach lub automatycznie przesyłać komunikaty.
Dzięki enova365 masz pewność że zadania będą trafiać do przypisanych osób w odpowiednim czasie. Możesz w łatwy sposób sprawdzić kto jest za nie odpowiedzialny.
System kontrolujący przepływ i ewidencję dokumentów firmowych. Pomaga w archiwizowaniu, przechowywaniu i porządkowaniu danych. Posiada funkcjonalność OCR.
Workflow łączy i wspiera wszystkie obszary aplikacji. Pomaga w kontroli przepływów informacji pomiędzy modułami.
enova365to zintegrowany system ERP o budowie modułowej wspierający proces zarządzania zasobami firmy.
Każdy z jego modułów odzwierciedla jeden z aspektów funkcjonowania firmy takich jak: planowanie i zarządzanie projektami, produkcję, sprzedaż i marketing, kadry i płace, księgowość czy obieg dokumentów.
Rdzeniem enova365 ERP jest wspólna baza danych, która łączy moduły enova365 w spójna całość i zapewniając dostęp do danych pracownikom, osobom zarządzającym czy klientom również za pośrednictwem przeglądarki internetowej.
Moduł pozwala na generowanie już predefiniowanych raportów. Rozbudowane filtry danych usprawniają analizę i generację wykresów.
W wersji okienkowej dla urządzeń z ekranem dotykowym możesz wystawić dokument handlowy, zaplanować spotkanie czy zaprezentować cennik.
Możesz zautomatyzować powiadomienia przesyłane za pomocą np. e-mail czy SMS. Moduł pozwala także na kodowanie urządzeń przy pomocy kodów kreskowych.
Aplikacja łączy najczęściej wykożystywane funkcje systemu. Pozwala na budowanie stabilnych relacji z Klientem z dostępem do historii kontaktów.
enova365 pozwala na generowanie dokumentów rozchodu surowców i przyjęcia produktów. Wszystkie informacje gromadzone są w jednym systemie, co ułatwia ich analizę oraz monitorowanie procesu produkcji. Moduł umożliwia generowanie dokumentów zamówień do dostawców na potrzebne surowce na podstawie zleceń produkcyjnych. System pozwala na automatyczne korygowanie wartości przyjęć produktów do wartości rzeczywistych kosztów zleceń. Określanie czasów wykonania operacji pozwala na obliczenie całkowitego czasu realizacji technologii oraz zaprezentowanie ich w postaci diagramu Gantta.
Generowanie dokumentów zamówień do dostawców na potrzebne surowce na podstawie zleceń produkcyjnych.
Automatyczna kalkulacja rzeczywistych kosztów produkcji.
Dzięki wersji Multi masz dostęp do informacji na temat stanów zleceń produkcyjnych z dowolnego miejsca.
Rozliczanie produkcji według kosztów rzeczywistych.
enova365 Moduł Projekty pozwala na planowanie i kontrolę realizacji budżetów projektów. W jednym miejscu zgromadzone są dane pozwalające na skuteczną organizację pracy w firmie oraz funkcje związane z budżetowaniem projektów. W każdym momencie mamy możliwość podglądu budżetu i wprowadzania poszczególnych etapów. Po zakończeniu zadania lub jego etapu można wygenerować żądany raport.
Moduł pozwala na generowanie już predefiniowanych raportów. Rozbudowane filtry danych usprawniają analizę i generację wykresów.
W wersji okienkowej dla urządzeń z ekranem dotykowym możesz wystawić dokument handlowy, zaplanować spotkanie czy zaprezentować cennik.
e-Sklep to elastyczny moduł zapewniający integrację enova365 ze sklepami internetowymi (obecnie Magento, PrestaShop, Shoper). Umożliwia obsługę zamówień ze sklepu internetowego bezpośrednio w systemie. Moduł daje pełną kontrolę nad stanami magazynowymi w twoim e-sklepie.
Program do sklepu internetowego ułatwia zarządzanie firmą o strukturze rozproszonej – możesz zainstalować go w chmurze.
Zintegruj swój sklep z enova365 – wszystko dzięki otwartej strukturze